Saturday, December 12, 2009

Langkawi island - 15 november 2009

Actually..at that time..i'm not feeling weel..waktu ni lebih kurang 2 minggu ma pergi..saya terlalu sedih..sehingga tak sihat..semangat saya lemah..demam berulang2..my daughter also..


Malam tu En Abang balik..urgent!!ajak g Langkawi..dia ada job kat sana..tapi nak kena cari tiket..either KLIA/LCCT sebab less than 24h..cannot buy via internet..time tu saya dan Nazurah tgh demam..saya gagahkan..hidup misti diteruskan..saya suruh dia pergi..jangan risau nanti demam saya baik..Insyallah..


Tapi..akhirnya..dalam keadaan demam..kepala macam nak pecah..


Touch down d Langkawi International Airport



Penat tau jam 4am dah bangun..




Time naik ok g..time turun..subhanallah..hujanlebat..bergoyang2..mama rasa macam nak muntah ada..tak dapat ambik gambar..hujan..!!



Hanya 2 hari sahaja..saya tak bershopping pun..hujan menggila..kami menyewa nissan latio..wat round pulau..saya pun masih tak sihat..dalam bilik meringkuk je..tapi keluar jalan..jalan betul je..ngalah model..he2..saya sampai d LCCT malam tu dan balik tidur dengan lena...keesokannya bangun..kepala saya sudah lega..cah ligas buat kerja!!


Di waktu sakit, sihat, senang dan susah ..masih teringat bonda..

No comments:

Post a Comment