Monday, December 28, 2009

Saya di beri peluang berehat..

Holiday?? sebenarnya saya tak tak tau gimana ya enak berholiday musim cuti sekolah..sejak 2007 saya terkejar ke timur ke selatan...memang penat..agak privacy kalau tinggal di hotel time tu! betul3x..sejak En Abang sekolah lagi..saya rasa rindu waktu2 dulu..emm..i miss that time..best jugak ye..ikut Abang outstations tak yah masak..layan internet..dapat spend masa ngan anak2..tengok tv sampai jauh malam..he2..alhamdulillahhh..

saya excited abang cuti sekolah..boleh terima job..tapi  yang tak syok time cuti sekolah..BTW bulan ni banyak cuti..banyak company yang organised macam (/;',.).. begitulah..keriangan dikongsi bersama..meriah betul!



Swiss garden hotel

mama nak beritahu kakak ..kakak macam orang 'ku bersamamu' (iklan digi)..he2


Di Duta village..saya dah tak dapat nak shot picture..

sekarang saya di mana? sekarang saya di De Rhu, Kuantan..saya baru dapat internet connection hari ini..demam internet terus menyerang..sebab anak2 sudah pengsan..first time saya di sini..not bad laa..(recommend)

Insyallah..esok kami pulang ke KL..Abang lak bakal sibuk dengan kelas lagi..nampaknya kena tunggu cuti sekolah lagi..baru dapat kami datang lagi!!


selamat pulang ke destinasi masing2..he2..Insyaallah.. 
Tahun 2010 bakal menjelang..saya bersyukur dapat peluang blogging malam ni..kerja saya bakal menanti menjelang esok..semuanya kembali menjadi normal..he2..
rumah bakal lintang pukang beberapa harii..


aja
De Rhu Kuantan
10.11 malam..

No comments:

Post a Comment